2018 Yılı Nisan - Mayıs Ayı Hizmet İçi Eğitim Programı kapsamında Personel Daire Başkanlığımız tarafından “Kurumsal Siber Güvenli Kullanıcı Eğitimi”, “Başarılı İletişim”, “Protokol”, “Taşınır”, “Maaş ve Özlük Hakları”, “Satın Alma (İhale)- (Doğrudan Temin-Pazarlık Usulü-Açık İhale )”, “DMO Alımları” ve “İşçi Maaşları” konularında hizmet içi eğitim programı düzenlendi. Üniversitenin çeşitli birimlerinden çok sayıda personelin yer aldığı eğitim programları Üniversitemiz Rektörlük Büyük Salonu ve 15 Temmuz Şehitler Amfisi’nde gerçekleştirildi.
10.05.2018 tarihinde Devlet Malzeme Ofisi Gaziantep Bölge Müdürlüğünden Bölge Müdürü Mehmet Bayram UĞRAŞ, Satınalma Komisyon Başkanı Ergün ÖZGÜN, Ön İnceleme Birim Şefi Harun YILMAZ ve Üniversitemiz Bilgisayar İşletmeni Soner KESKİN tarafından DMO satın almalarının güvenliliği, işlemlerinin basit ve risksiz olduğu ile Devlet Malzeme Ofisi E-Satış Portalı’nın kullanımı ve avantajları anlatıldı. Devlet Malzeme Ofisi (DMO) bir devlet kuruluşu olduğu için diğer satın almalara göre hem devletin kazandığı hem de satın alınan üründe bir sorun olduğunda Devlet Malzeme Ofisi (DMO) sorunu talep eden kurumun lehine çözüme ulaştırdığı anlatıldı.
04.05.2018 tarihli Taşınır başlıklı hizmet içi eğitim de Üniversitemiz Ayniyat Saymanı Ali Kemal ÖZCAN tarafından Kamu Harcama ve Muhasebe Bilişim Sistemi Programının Kullanımı hakkında detaylı görsel ve yazılı sunumlar verilerek Taşınır Kayıt Yetkililerinin sorumlulukları ve yapmaları gerekenler konusunda bilgilendirme yapıldı. Taşınır Mal Yönetmeliğindeki değişiklikler hatırlatılarak Üniversitemizde Taşınır işlemlerinin aksamaması için yönetmeliklere uyularak yapılması konusunda katılımcılar bilgilendirildi.
Kamu kurum ve kuruluşlarının yapacakları ihalelerde uygulanacak usul ve esasların belirtildiği 4734 Sayılı Kamu İhale Mevzuatı Üniversitemiz Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanı İnci MAKAL başkanlığında Şef Osman AKSAY tarafından 08.05.2018 tarihinde anlatıldı. Eğitimin içeriğinde kanun kapsamında idarelerin ihtiyaçlarının (mal, hizmet veya yapım işi) Açık İhale ve Pazarlık Usulü ihale yöntemleri ile Doğrudan Temin ile satın alınması konuları hakkında bilgi verildi.
11.05.2019 tarihli eğitimde İşçi maaşları ile ilgili konular Üniversitemiz İdari ve Mali İşler Daire Başkanı Dilek BİRDAR’ın oturum başkanlığında Şube Müdürü Mehmet BÜLBÜL ve Bilgisayar İşletmeni Serdar BENLİ tarafından anlatıldı. 24/12/2017 tarihli ve 30280 sayıl Resmi Gazetede yayımlanan 696 Sayılı KHK’nın 127. maddesi ile 375 Sayılı KHK’ya geçici 23. Maddesi ile Taşeron olarak nitelendirilen Yüklenici firma personeli olup, kamuya ait işyerlerinde çalışan işçiler, 01 NİSAN 2108 tarihi itibariyle Üniversetimizin Sürekli İşçi kadrosuna atanmışlardır.
Eğitimde Sürekli İşçi kadrosuna atanların Onaylı Puantaj cetvelleri, Maaşı, ,Brüt Ücret Sigorta Primi İşçi Payı, İşsizlik Sigortası Primi İşçi Payı, Gelir Vergisi Matrahı Gelir Vergisi, Damga Vergisi , Kesintiler Toplamı Asgari Geçim İndirimi hakkında bilgi verildi.
07.05.2018 tarihli Maaş ve Özlük Hakları konulu eğitimi Üniversitemiz Strateji Geliştirme Daire Başkanı Müzeyyen AKÇA’nın başkanlığında Şef Veysel BAYSAL ile Bilgisayar İşletmeni Seyfi YILDIRIM tarafından verilmiştir. Kamu Personel Harcamaları Yönetim Sistemi ( KPHYS) Modülünde, Personel Maaş İşlemleri, Kişi Borcu ve Emekli Keseneği işlemlerinin aşamaları, veri girişi ve bu konularda yaşanan sorunların çözümleri ile ilgili uygulamalı eğitim verilmiştir.
03.05.2018 tarihinde Üniversitemiz Kadirli Sosyal ve Beşeri Bilimler Fakültesi Dekan V. Prof.Dr. M. Hamil Nazik tarafından Protokol kurallarının iş hayatındaki yeri ve öneminin anlatılmış olup, İletişimde başarının bir unsurunun da nezaket ve protokol kurallarını bilmek olduğuna, toplumsal davranış kurallarına, çalışma yaşamında ve günlük yaşamda davranış, konuşma, kendini ve başkalarını değerlendirmeye de yer verildi.
02.05.2018 tarihli Başarılı İletişim konulun eğitimde Kadirli Sosyal ve Beşeri Bilimler Fakültesi Dekan V. Prof.Dr. M. Hamil Nazik tarafından; Başarının insan ilişkilerinde iyi olmaktan geçtiği, İnsan ilişkilerini oluşturan temeller, Karizma ve imajın insan ilişkilerindeki yeri, İletişim anallizi, İş yaşamı ve insan ilişkilerindeki iletişim becerileri, İletişimde başarılı olmak için dikkat edilmesi gerekenler anlatılmıştır.
27.04.2018 tarihinde Bilgi İşlem Daire Başkanımız Kadir ULUDAĞ tarafından Üniversitemiz akademik ve idari personeline Kurumsal Siber Güvenli Kullanıcı Eğitimi verildi. Personelimize bilgi teknolojilerini nasıl güvenli bir şekilde kullanacağı anlatıldı.
Eğitim programları sonunda oturum başkanları tarafından eğiticilere Teşekkür Belgesi takdim edildi.
» |
Üniversitemiz Belirli Süreli İşçi Alımı Noter Kurası Çekilişi Gerçekleştirildi. |
» |
Üniversitemiz Temizlik Görevlisi Alımı Noter Kurası Çekilişi Gerçekleştirildi. |
» |
Üniversitemiz Personeline Yönelik Çeşitli Konularda 2019 Yılı Hizmet İçi Eğitim Programı Düzenlendi |
» |
Üniversitemiz İdari Personeline Yönelik Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Sınavı Yapıldı |
» |
Üniversitemiz Personeline Yönelik Çeşitli Konularda Hizmet İçi Eğitim Programı Düzenlendi |
» |
Üniversitemiz İdari Personeline Yönelik Görevde Yükselme Sınavı Yapıldı |
» |
Aday Memurlara Temel Eğitim Verildi. |